Feestjes
DSC_0220

ReptiSchool voorziet ook animatie voor uw verjaardags-,  communie- of lentefeest!

Alle kinderen komen tijdens een ReptiSchoolfeestje in contact met speciale diersoorten. Als men kiest voor een reptielenfeest, dan kan men zich al reeds beginnen voorbereiden op de aanwezigheid van zowel slangen, hagedissen, schildpadden als kikkers en salamanders in de huiskamer.

De kinderen komen oog in oog te staan met enkele van de mooiste diersoorten ter wereld! Naast een woordje uitleg over de dieren krijgende  kinderen de kans om de dieren van dichtbij te bekijken, aan te raken en zelfs vast te houden! Sommige dieren kunnen eventueel door de kinderen gevoederd worden, wat zorgt voor een heus spektakel.

Boek zeker een fotosessie bij van 30 minuten! Hierbij krijgt het feestvarken de kans om met alle aanwezige dieren op de foto te gaan. Natuurlijk mogen ook de vriendjes en vriendinnetjes met enkele dieren op de foto. Wij zorgen er voor dat u alle  foto's spoedig in je mailbox hebt.

Natuurlijk is er steeds een leuke en 'in thema' verrassing voor uw kind.

Kortom: een onvergetelijke ervaring voor u én uw feestbeest!

Interesse?

Stuur ons een mailtje om de prijzen en voorwaarden te ontvangen!